Sortowanie
Źródło opisu
Bibliografia Małopolski
(1)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Autor
Gaweł Wioleta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Instagram
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
LinkedIn
(1)
Media społecznościowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Twitter
(1)
Uczelnie ekonomiczne
(1)
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych w kontekście uniwersytetu / Wioleta Gaweł (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych). W: Teoretyczne i praktyczne aspekty Gospodarki 4.0 / redakcja naukowa Małgorzata Zakrzewska, Szymon Jarosz. - Łóódź, 2022. - Strony 19-31.
Bibliografia, netografia na stronach 30-31.
W artykule przeanalizowano obecność w social mediach uczelni ekonomicznych tj. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej